Us suggereixo...

Hauria de esser mes agil

Hauria d’esser mes agil i no penjar-se tant

102 votes
Sign in
(thinking…)
Sign in with: Facebook Google
Signed in as (Sign out)

We’ll send you updates on this idea

Anonymous shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

19 comments

Sign in
(thinking…)
Sign in with: Facebook Google
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • cristina commented  ·   ·  Flag as inappropriate

¿Cuándo tienen previsto restablecer el servicio e-notum? Llevamos desde el lunes sin poder acceder al buzón de notificaciones.

• Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

No hi ha manera de poder-hi accedir...es penja i no et dona la contrasenya per poder entrar. ho estic intentat tot el matí...es pot solucionar d'una vegada per totes. no és pas la primera vegasda sempre és igual.

• nuria commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Cada vegada que hi entro tinc problemas per accedir a les notificacions i provo des de qualsevol buscador. Es penja, o s'obre i no veig cap notificació, etc..Ara tinc un requeriment i m'haig de passar més d'una hora per poder accedir-hi.

Perdó, però encara hi esteu treballant???, porto tota la tarda per descarregar una notificaicó, hi ha algún altre canal per poder-ho fer?
    gràcies

• Xavier commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Aquest sistema quan no falla el programa, falla la conexio
    Te que esser molt mes rapid i agil
    L'Ajuntament de Girona no falla tan com aquest ( es el mateix programa )
    No puc descarregar les notificacions

Agilitzar l'aplicació i que no doni tants errors, sovint es queda penjada o no et deixa accedir...
    Per ser la via de comunicació única amb l'administració per temes legals el servei és pèssim.

• Oriol commented  ·   ·  Flag as inappropriate

cal intentar-ho entre 5 i 10 vegades fins que funciona, avui en porto +10 ... tinc els SMS plens de contrasenyes

• Josep Suñé commented  ·   ·  Flag as inappropriate

<més àgil i procurar entrar bé la notificació perquè no la he pogut llegir tot i fer la corresponent reclamació, al final hauré d'anar a l'oficina perquè me l'entreguin a mà.

S'han de fer molts clics per arribar a la notificació final i a més, la pantalla per a desbloquejar la notificació no funciona.

Supone una perdida de tiempo abismal. Si todas las notificaciones y facturas se enviaran de este modo,, necesitaríamos más personal.

En cas que necessiteu ajuda respecte les notificacions electròniques visiteu el Centre de Suport.

Feedback and Knowledge Base