Us suggereixo...

Visualitzar conjuntament totes les notificacions de totes les Administracions

137 votes
Sign in
(thinking…)
Sign in with: Facebook Google
Signed in as (Sign out)

We’ll send you updates on this idea

AdminConsorci AOC (Product Director, or Executive, Consorci AOC) shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

25 comments

Sign in
(thinking…)
Sign in with: Facebook Google
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

No he pogut obrir, a part passat el termini en cap de semana em comenten que deixen 3 dies més.
    .
    Salutacions

• [Deleted User] commented  ·   ·  Flag as inappropriate

No es posible acceder a la notificación, me dice ; Encara no disposeu d'un codi vàlid. Torneu-ho a provar..... el código me llega pero no me dá acceso a la notificación.

Necesito ayuda....

Gracias

Provincia Vedruna Europa amb CIF R2802065I (és una i majúscula) podía veure tots els comunicats llegits i no llegits en la meva bústia. Fa uns díes s'han borrat.
    ¿Tenen un temps límit de visio?.

salutacions

No entiendo la lengua occitana francesa occitana del sur de Francia adoptada por los payeses sionistas y conflictivos llamados catalanes aquí en esta tierra de la marca hispanica tierras del reino de aragonés

Si ja existien les notificacions de l'AEAT i el portal 060, no hagués estat més fàcil copiar un sistema similar? O fer un millorant els què ja existien?
    Si no hi ha cap notificació nova, no tenim accés a les que ja s'han comunicat. Impossible de visualitzar res.

si us plau, agrupeu tot perque ens hem trovat amb sancions per no atendre requeriments que no desconeguts i que no estan ni a DIBA ni a GENCAT ni a AOC...

No es que es pugui veure en un sol lloc, es que es.pugui accedir des de e-nomtum
    NO PUC ACCEDIR A NOTIFICACIONS DE L'AJUNTAMENT DE BARCELONA I NO SE COM SABER QUE M'ENVIEN, EM PODRIEU AJUDAR????

Quan s'avisa de que una sanció no es nostre i segueix arribant en succesives notificacions, ja no sabem que fer.

Saber en quina situació es troba el teu expedient

Accedir directament a la casella que et permet continuar el tràmit o aportar el requeriment

• vicenç valles commented  ·   ·  Flag as inappropriate

sentido comun : procedimiento administrativo común corresponde a procedimiento de administracion común. mas eficiencia administrativa, mas ahorro economico

He rebut un embargament perquè d'una multa de a dos anys a Zamora, Me la van notificar a una adreça antiga, Perquè no es pareln lea dminsitracions, i m'envien la notificació a casa meva, que ho sap el Cadastre, la meva empresa, etc? Un desastre

← Previous 1

En cas que necessiteu ajuda respecte les notificacions electròniques visiteu el Centre de Suport.

Feedback and Knowledge Base